Általános szerződési feltételek

Általános Szerződési Feltételek

www.nutrimind.hu

A jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban „ÁSZF”) irányadók a Nutrimind Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság (továbbiakban „Társaság”) www.nutrimind.hu internetes oldalán (továbbiakban „Honlap”) hozzáférhető internetes áruházában (a továbbiakban „Webáruház”) elérhető és megvásárolható termékek vonatkozásában nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra (továbbiakban „Szolgáltatás”), valamint az ennek során megkötött elektronikus szerződésekre.

A webáruház üzemeltetője a Nutrimind Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság. A Webáruházban leadott rendelések alapján létrejött adásvételi szerződések részét képezik a jelen Általános Szerződési Feltételek. A Webáruházban vásárló fogyasztók rendeléseik megküldésével elismerik, hogy az Általános Szerződési Feltételeket megismerték és azt magukra nézve kötelezőnek fogadták el.

A vásárlók a webáruházban árusított termékek lényeges tulajdonságairól a Webáruházban kapnak részletes felvilágosítást. Bármi további kérdéssel, kérjük, hogy forduljon hozzánk az 1. pontban meghatározott Társaság címén.

1.   Társaság adatai

A Társaság neve: Nutrimind Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság

A Társaság székhelye: 1215 Budapest, Duna utca 49-51.

Cégjegyzékszáma: 01-09-354924

Adószáma: 27341207-2-43

A Társaság bankszámlaszáma:          11716008-22527864-00000000

Honlap címe: www.nutrimind.hu

E-mail címe: info@nutrimind.hu

Telefonszáma: +36303698271

A tárhely-Társaság neve: Shopify Inc.

Székhelye: 150 Elgin Street, Suite 800 Ottawa, ON K2P 1L4 Kanada

Honlapja: https://www.shopify.com

E-mail címe: info@shopify.com

2.   Alapvető rendelkezések

2.1.        

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF értelmezésére, illetve a felek között létrejövő elektronikus szerződésre a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (továbbiakban „Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

3.   Jelen ÁSZF hatálya

3.1.        

Jelen ÁSZF 2021. március 21. napjától visszavonásig marad hatályos és kiterjed minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amelyet a Társaság a Honlapon található Webáruházon keresztül nyújt.

3.2.        

A Társaság által nyújtott Szolgáltatásokat bármely természetes személy jogosult igénybe venni (továbbiakban „Fogyasztó”), amennyiben elfogadja az ÁSZF-ben foglaltakat. (A továbbiakban a Társaság és a Fogyasztó együttesen „Felek”).

3.3.        

A Társaság kötelezettséget vállal az ÁSZF-jének a Honlapon történő közzétételére.

3.4.        

A Társaság fenntartja a jogot, hogy az ÁSZF-et részben vagy egészben bármikor, egyoldalúan módosítsa. A módosítás a megkötött szerződések tartalmára nem hat ki, azaz mindig az ügyletkötéskor hatályos ÁSZF az irányadó az adott vásárlásra. A módosított ÁSZF a közzététellel egyidejűleg lép hatályba. Közzétételnek az minősül, ha a módosítás szövege a Honlapon online elérhetővé válik.

4.   Regisztráció / vásárlás

4.1.        

A Fogyasztó a Honlapon történő vásárlásával/regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és az Adatkezelési tájékoztató feltételeit megismerte, elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el, valamint az adatainak kezeléséhez hozzájárul.

4.2.        

A Fogyasztó a vásárlás/regisztráció során köteles a saját, valós adatait megadni. A vásárlás/regisztráció során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Társaság kizárja felelősségét, amennyiben a Fogyasztó más nevében vagy más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.

4.3.        

A belépési adatok biztonsága a Fogyasztó felelőssége, ő felelős adatai frissítéséért, továbbá köteles a Társaság tudomására hozni, ha adataival harmadik fél visszaélt. Ha a Fogyasztó elfelejtette a jelszót, kattintson az „Elfelejtett jelszó” lehetőségre, ezt követően küldünk egy hivatkozást a Fogyasztó regisztrált e-mail címére, melyre kattintva új jelszó hozható létre.

4.4.        

A Társaságot nem terheli felelősség a Fogyasztó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért.

4.5.        

A Társaságot nem terheli felelősség az abból eredő károkért, ha a Fogyasztó a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely, nem a Társaságnak felróható okból hozzáférhetővé válik.

4.6.        

Tilos a Webáruházban megjelenő – a megvásárolt terméken kívüli – tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása (kivéve a jelen ÁSZF-et), feldolgozása és értékesítése a Társaság előzetes írásos hozzájárulása nélkül.

5.   A rendelés menete

5.1.        

A Fogyasztó a regisztrációját követően bejelentkezik a Webáruházba, vagy regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást. Fogyasztó a megvásárolni kívánt termék, egyedileg összeállított termék esetén a termék szerkesztőfelületen történő létrehozása, illetve termékek darabszámának beállítása után a „Kosárhoz adás” gomb segítségével a virtuális kosárba helyezi a kiválasztott termékeket.

5.2.        

A „Kosár” tartalma bármikor megtekinthető a „Kosár” ikonra kattintva. Amennyiben Fogyasztó további terméket szeretne kosárba helyezni, bezárhatja a felugró ablakot és folytathatja a vásárlást. Ellenkező esetben a „Kosár megtekintése” gombra kattintva megjelenik a „Kosár” tartalma, ahol ellenőrizheti a megrendeléseket, módosíthatja a darabszámokat, illetve törölheti a „Kosár” tartalmát a „Kuka” ikonra kattintva.

5.3.        

Amennyiben nem kíván módosítani a „Kosár” tartalmán, a „Pénztár” gombra kattintva elkezdheti a megrendelést. Erre a bejelentkezett Fogyasztói fiókján keresztül, vagy regisztráció nélkül – kért adatok megadásával – is lehetősége van a Fogyasztónak.

5.4.        

A „Tovább a szállítási módokhoz” feliratra kattintva a Fogyasztó kiválaszthatja a kívánt szállítási módot, valamint ezen a felületen a szállítási adatokat kell megadnia a Fogyasztónak.

5.5.        

Ezt követően a „Tovább a fizetési módokhoz” feliratra kattintva a fizetési mód rendelkezésre álló lehetőségek közül történő kiválasztására és a fizetési adatok megadására van lehetősége, továbbá annak kiválasztására, hogy „a számlázási cím megegyezik a szállítási címmel”, vagy a „másik számlázási cím megadása” lehetőségét is választhatja, amely utóbbi esetben a számlázási címet meg kell adnia.

5.6.        

Ezen a felületen jobb oldalon egy összegző panel jelenik meg, amelyben a Fogyasztónak utoljára lehetősége van ellenőrizni rendelését, majd a „Rendelés elküldése” gombra kattintva véglegesítheti megrendelését.

5.7.        

Amennyiben a Fogyasztó az online megrendelési folyamatot az ott kért adatok megadásával véglegesítette és a "Rendelés elküldése" gombra rákattintott, akkor megtörtént a megrendelés leadása.  A termék megrendelésének időpontja az az időpont, amikor a Fogyasztó megrendelését a Társaság megkapja. A megrendelés fizetési kötelezettséget von maga után, kivéve, ha a fogyasztó a fizetés előtt gyakorolja az elállási jogát, vagy egyéb olyan körülmény merül fel, amelynek következtében a szerződés teljesítésére nem kerül sor.

5.8.        

A Társaság a megrendelés megérkezését legkésőbb 48 órán belül automatikus e-mailben visszaigazolja a Fogyasztónak, mely automatikus e-mailben a Társaság mindössze azt erősíti meg, hogy megkapta a Fogyasztó által elküldött megrendelést.

5.9.        

Az eszközök, amelyek az adatok elektronikus rögzítése során felmerülő hibák azonosítását és kijavítását a szerződési jognyilatkozat megtételét megelőzően biztosítják a következők: a Honlapon keresztül történő megrendeléskor a hibák azonosítására az adatnál megjelenő hibaüzenet alapján, továbbá javítására a „Vissza az adatokhoz”, illetve a „Vissza a szállítási módokhoz” parancs alkalmazásával van lehetőség. Az adatbeviteli hibáknak a szerződéses nyilatkozat elküldését megelőzően történő azonosításához és kijavításához biztosított eszközök: a "Kosár" tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető. Ha tévedésből mást rendelt, mint amit szeretett volna, és ezt utólag veszi észre, kérjük, jelezze az info@nutrimind.hu e-mail címen. Fontos, hogy ezt haladéktalanul, de legkésőbb 24 órán belül megtegye.

5.10.     

 A Felek között magyar nyelven létrejött szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek. A szerződést Társaság nem iktatja és a későbbiekben nem lesz hozzáférhető.

5.11.     

 A szerződés magatartási kódexre való utalást nem tartalmaz.

6.   Fizetés

6.1.        

A Fogyasztó a rendelés leadását követően bankkártyával, banki átutalással történő vagy utánvétes fizetésre van lehetősége.

6.2.        

A bankkártyával történő fizetési mód a SimplePay biztonságos fizetési rendszerén keresztül történik. Bankkártyával történő fizetés esetén kártyaszámának, lejárati dátumának, CVC biztonsági kódjának és a kártyán szereplő névnek megadására van szükség. Az adatok megadása után a „Fizetés” gombra kell kattintani.

6.3.        

A fizetés történhet továbbá banki átutalással is. Ez esetben – a banki átutalással történő fizetési opció kiválasztása után – a megrendelés Társaság általi feldolgozását követően a Társaság megküldi a Fogyasztó által megadott e-mailcímre az átutaláshoz szükséges adatokat, vagy a banki átutalás történhet a SimplePay rendszerén keresztül is.

6.4.        

Bankkártyás vagy bank átutalással történő fizetés esetén a Társaság akkor vállalja a megrendelés teljesítését, amennyiben a vételár és az esetleges szállítási díj előre megfizetésre kerül.

 

7.   Árral kapcsolatos információk

7.1.        

A termék vételára a kiválasztott áru mellett feltüntetett ár, mely a magyar forintban (HUF) értendő bruttó ár, amely tehát az általános forgalmi adót (ÁFA) tartalmazza.

7.2.        

A Fogyasztó a megrendelés leadásának napján a Honlapon a termék mellett feltüntetett vételár megfizetésére köteles, akkor is, ha ezt követően a vételár tekintetében változás következett be (kivéve a nyilvánvalóan hibásan, tévesen feltüntetett árat).

7.3.        

A Webáruházban a Társaság részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. A Társaság nem vállal felelősséget a Webáruházban megjelenő kép és a termék tényleges megjelenése miatti különbözőség miatt.

7.4.        

Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Társaság teljeskörűen tájékoztatja Fogyasztókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.

7.5.        

Amennyiben a Társaság minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Társaság nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától. Hibás ár esetén ugyanis feltűnő értékaránytalanság áll fenn a termék valódi és feltüntetett ára között, amit egy átlagfogyasztónak azonnal észlelnie szükséges.

8.   Szállítási információk

8.1.        

Az Ön által megrendelt terméket a Társaság által megbízott futár (továbbiakban a „Szállító”) szállítja ki Magyarország területére, a megrendelésben megjelölt címre. Belföldi és integrált csomagszállítás esetén a Szállító a Társaság kérésének megfelelően elvégzi a csomagok felvételét a Társaság által megjelölt helyen, és a csomagok kézbesítését, oly módon, hogy a felvételtől a kiszállításig mindvégig a felügyelete alatt marad.

8.2.        

Amennyiben a csomagot a Fogyasztó a Szállító által meghatározott időkereten belül nem tudja átvenni, a Szállító a küldeményt külön díj ellenében automatikusan visszakézbesíti a Társaság részére. A visszaszállítással kapcsolatos plusz költségek a Fogyasztót terhelik.

8.3.        

Az elkeveredett futárszolgálati értesítő a megrendelő részéről futárszolgálati reklamáció tárgyát képezi, az ebből származó anyagi felelősséget Társaság nem vállalja.

8.4.        

A Társaság a Szállítási díjról a termék megvásárlásakor, a szállítási mód kiválasztása során tájékoztatja a Fogyasztókat. A Szállítási díj függ a kézbesítési cím elhelyezkedésétől. A Fogyasztó a mérlegelést követően dönthet a megrendelés véglegesítéséről.

8.5.        

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számla elektronikus úton kerül megküldésre. Fogyasztó köteles késedelem nélkül meggyőződni arról, hogy a szolgáltatás minősége és mennyisége megfelelő-e. A Fogyasztó a termék átvételekor köteles ellenőrizni legalább:

-       a csomag sértetlenségét,

-       azt, hogy a megrendelt terméket kapta-e meg,

-       azt, hogy a terméket a megrendelt mennyiségben kapta-e meg, illetve, hogy a termék nem szenved-e valamilyen nyilvánvaló minőségi hibában (pl. nem bontatlan terméken).

8.6.        

A fenti esetekben a termék átvételekor tapasztalt hiányosságok esetén a Fogyasztó köteles a csomag átadásakor jegyzőkönyv felvételét kérni a Szállítótól. A Társaságnak utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módjában elfogadni.

9.   A megrendelések feldolgozása és teljesítés

9.1.        

A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben azonban az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.

9.2.        

A termékek kiszállítása általában házhozszállítás esetén a rendelés beérkezésétől számított 3 munkanapon belül, csomagpontra történő szállítás esetén 2 munkanapon belül megtörténik, kivéve, ha a rendelés felvétele alatt a Társaság más kiszállítási időpontot adott meg.

9.3.        

A termékek kiszállítása a rendelések beérkezési sorrendje szerint történik, a készlet erejéig. Nagyszámú megrendelés beérkezése esetén előfordulhat, hogy egyes cikkeket a Társaság külön szállíttat ki egy későbbi időpontban.

9.4.        

A termékek kiszállítása kizárólag Magyarország területére korlátozódik.

9.5.        

A kiszállítási költségeket a Társaság csak egyszer számolja fel, még akkor is, ha a kiszállítás több részletben történik. A megrendelések teljesítése hosszabb időt is igénybe vehet a Társaságtól független okok miatt.

9.6.        

Amennyiben a Társaság nem szállíttatja ki az összes megrendelt terméket az megrendeléskor feltűntetett határidőben, vagy határidő feltűntetésének hiányában 30 napon belül, akkor a Fogyasztónak joga van a szerződéstől való azonnali elállásra. A Fogyasztó elállási jogát a Társasághoz intézett elektronikus nyilatkozat útján gyakorolhatja.

9.7.        

A teljesítés időpontja a termék Fogyasztó által történő átvételének időpontja.

9.8.        

Társaság fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben.

10. Elállási jog

10.1.     

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében a Fogyasztót a megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 napon belül indokolás nélküli elállási jog illeti meg. A Fogyasztó az elállási jogát a Weboldalon itt elérhető nyilatkozatminta kitöltésével és az info@nutrimind.hu e-mailcímre történő elküldésével gyakorolhatja. A Fogyasztó határidőben gyakorolja az elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi az elállási nyilatkozatát. Az elállási határidőre vonatkozó rendelkezések nem érintik a Fogyasztó azon jogát, hogy az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időben gyakorolja. A határidőn belül gyakorolt elállás a Felek közötti szerződés megszűnését eredményezi, mely alapján az átvett terméket és a megfizetett vételárat vissza kell szolgáltatni a másik félnek. A Fogyasztó köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni a Társaság részére. A határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Fogyasztó vagy a Fogyasztó által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó terméket átveszi. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a Fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt visszaküldi.

10.2.     

A termék visszaküldésének költségét a Fogyasztó köteles viselni.

10.3.     

Az elállási jog gyakorlása esetén a Fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a Társaság azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kárának megtérítését.

10.4.     

A visszaküldött termék nem lehet bontott (kupak alatti védőfólia nem távolítható el). Amennyiben a visszaküldött termék megrongált vagy olyan használat nyomait fedezni fel rajta, mely az általános elvárhatóság mértékét meghaladja, akkor a Társaság a Fogyasztóra terhelheti a rongálás vagy az áru használatának költségeit. Ez az összeg a Fogyasztónak visszajáró eladási árból levonható.

10.5.     

A Társaság a termék visszaérkezését követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Fogyasztó részére, azzal, hogy a Társaság mindaddig visszatarthatja Fogyasztó által kifizetett összeget, amíg a Fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

10.6.     

A Társaság a visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételét kifejezetten kéri. E visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

10.7.     

A Társaságnak nem áll módjában utánvételesen visszaküldött csomagokat átvenni.

10.8.     

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el. A Korm. rendelet második számú melléklete tartalmazza az elállási nyilatkozat mintáját.

10.9.     

Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el.

10.10.   

Fogyasztó egyéb panaszával is megkeresheti Társaságot a jelen ÁSZF-ben található elérhetőségeken.

11. Kellékszavatosság

11.1.     

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával? A Webáruházat üzemeltető hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

11.2.     

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján? A Fogyasztó - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

11.3.     

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét? A Fogyasztó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított kétéves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

11.4.     

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét? A Fogyasztó a Társasággal szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

11.5.     

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének? A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Webáruházat üzemeltető nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Fogyasztó köteles bizonyítani, hogy a Fogyasztó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

12. Termékszavatosság

12.1.     

Milyen esetben élhet a Fogyasztó a termékszavatossági jogával? Ingó dolog (termék) hibája esetén a Fogyasztó - választása szerint – a 11. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

12.2.     

Milyen jogok illetik meg a Fogyasztót termékszavatossági igénye alapján? Termékszavatossági igényként a Fogyasztó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

12.3.     

Milyen esetben minősül a termék hibásnak? A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

12.4.     

Milyen határidőben érvényesítheti a Fogyasztó termékszavatossági igényét? Termékszavatossági igényét a Fogyasztó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

12.5.     

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét? Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Fogyasztónak kell bizonyítania.

12.6.     

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

12.7.     

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy: - a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy - a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy - a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

12.8.     

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

12.9.     

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

13. Általános szavatossági szabályok

13.1.     

A Társaság nem tartozik szavatossággal a természetes elhasználódásból származó, továbbá olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből, túlzott igénybevételből, illetve a meghatározottól eltérő behatásokból, illetve egyéb, a termékek nem rendeltetésszerű használatából keletkeztek.

13.2.     

A nem egyértelműen eldönthető, vagy vitás esetekben, illetve amikor szándékos rongálás gyanúja merül föl, a kérdéses termék – a hatályos jogszabályoknak megfelelően – a fogyasztó kérésére, független vizsgálatra kerül, ahol szakvéleményt készítenek róla. A további ügyintézést a szakvélemény megállapításai határozzák meg.

14. A szavatossági igény esetén történő eljárás

14.1.     

A Ptk. szerinti fogyasztónak minősülő Fogyasztó (továbbiakban „Fogyasztó”) és a Társaság közötti szerződésben a Felek megállapodása a 19/2014 (IV.29.) NGM rendelet rendelkezéseitől a Fogyasztó hátrányára nem térhet el.

14.2.     

Szavatossági igénye érvényesítésekor a Fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlával vagy nyugtával).

14.3.     

A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Társaságot terhelik.

14.4.     

A Társaság a Fogyasztó nála bejelentett szavatossági igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni.

14.5.     

A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a Fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani.

14.6.     

Ha a Társaság a Fogyasztó szavatossági igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a Fogyasztót.

14.7.     

A Társaság a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.

14.8.     

A Társaságnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

15. Műszaki védelmi intézkedések és digitális adattartalom működése

15.1.     

A szerverek, melyek a Weboldalunkon megjelenő adatokat biztosítják, 99,9%/év feletti elérhetőséggel rendelkeznek. A teljes adattartalmat folyamatosan mentjük, rendszeres időközönként, ha gond adódna, úgy az eredeti adatok visszaállíthatók. Az adatok, melyek weboldalunkon megjelennek, MySQL, illetve MSSQL adatbázisban kerülnek tárolásra. Ezen adatokat érzékeny mivoltukból adódóan megfelelő erősségű titkosítással tároljuk, kódolásukhoz pedig hardveres támogatást használunk, mely processzorba van építve.

16. Vegyes rendelkezések

16.1.     

A Társaság kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. A Társaság az igénybe vett közreműködő magatartásáért úgy felel, mintha maga járt volna el.

16.2.     

Ha a jelen ÁSZF bármely része érvénytelenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét nem érinti.

16.3.     

Amennyiben a Társaság valamely, az ÁSZF alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az, hogy a Társaság valamely esetben nem követeli meg az ÁSZF valamely lényegi feltételének vagy kikötésének teljesítését, nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben követelje az adott feltétel vagy kikötés betartását.

16.4.     

A Felek megállapodnak abban, hogy minden, az elektronikus adásvételi szerződésből esetlegesen felmerülő vitát egymás között együttműködve kísérelnek meg rendezni.

17. Panaszkezelés rendje

17.1.     

A Webáruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben a Fogyasztónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát az info@nutrimind.hu e-mail címen, vagy a 1215 Budapest, Duna utca 49-51. címre küldött levél útján is közölheti.

17.2.     

Az írásbeli panaszt a Társaság 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 5 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

17.3.     

A Fogyasztó panaszának Társaság általi elutasítása esetén a Társaság írásban tájékoztatja a Fogyasztót, mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti.

17.4.     

Fogyasztói jogvita esetén a Fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti. Az eljárásra a Fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes. A Fogyasztó belföldi lakóhelye és tartózkodási helye hiányában a békéltető testület illetékességét a Fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás vagy az annak képviseletére feljogosított szerv székhelye alapítja meg.

17.5.     

A magyarországi békéltető testületek listáját itt találja.

17.6.     

A Társaság székhelye szerint illetékes békéltető testület elérhetősége:

Budapesti Békéltető Testület

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Fax: +36 1 488 21 86

Telefon: +36 1 488 21 31

17.7.     

A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság adatai:

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság

Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.

Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.

GPS koordináták: X 19,071 / Y 47,496

Központi telefonszám: +36 1 459 4800

Faxszám: +36 1 210 4677

E-mail: nfh@nfh.hu

18. Szerzői jogok

18.1.     

Miután a www.nutrimind.hu, mint weboldal szerzői jogi műnek minősül, tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése (többszörözése), újra nyilvánossághoz történő közvetítése, más módon való felhasználása, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Társaság írásos hozzájárulása nélkül.

18.2.     

A www.nutrimind.hu weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni írásos hozzájárulás esetén is csak az adott weboldalra való hivatkozással lehet.

18.3.     

A Társaság fenntartja minden jogát szolgáltatásának valamennyi elemére, a domain-neveire, az azokkal képzett másodlagos domain nevekre, valamint az internetes reklámfelületeire.

19. Adatvédelem

19.1.     

A Weboldal adatkezelési tájékoztatója itt érhető el.

 

 

 

%HÓra
%MPerc
%SMásodperc
%-dNap
%HÓra
%MPerc
%SMásodperc
%-wHét
%-dNap
%HÓra
%MPerc
%SMásodperc
%HÓra
%MPerc
%SMásodperc
%-dNap
%HÓra
%MPerc
%SMásodperc
%-wHét
%-dNap
%HÓra
%MPerc
%SMásodperc
Bezár

Kosaram

A kosár jelenleg üres